Tuesday, November 1, 2011

Al-Fatihah

Assalamualaikum..
hari nie syira dpt satu berita sedih yg agak memeranjatkan syira . syira turut bersedih diatas kehilangan kakak tersayang kawan baik syira , amalina zulkifli . Allah lebih menyayangi dia . Ama, semoga kau redha dgn pemergian kakak kau . aku tahu berat kau nak terima semua nie tp kau kene pasrah . setiap yg bernyawa pasti akan mati . begitu jugak dgn kite suatu hari nnti . mungkin kakak kau da tak mampu lg nk bertahan . biarlah kakak kau pegi dgn tenang . aku bangga dgn kau . kau dpt jugak penuhi hajat terakhir kau pada kakak kau nak tgk nazim jumpe dgn kakak kau sebelum dia pegi .

Ama , lps nie kalau kau rindu kakak kau . kau cite jea dkt aku k . aku ade nak dgr semua masalah n kesedihan kau . aku sentiase ade dkt sisi kau time susah or senang . kau satu-satunya kwn terbaik yg aku pernah ade . kuatkan semangat n tabahkan haty kau . jgn sedih-sedih lg k . yg pegi biarkan pegi . kite yg hidup perlu teruskan hidup . tak baik menangisi org yg dah pegi . biarlah dia tenang dkt sana . semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org yg beriman . Aminn..

AL-FATIHAH...

No comments :

Post a Comment